Retourneren

Je kunt artikelen eenvoudig binnen 14 dagen retourneren op twee manieren:

1. U kunt uw pakket kosteloos terugbrengen naar één van onze filialen.

2. Uw pakket terugsturen per post door uw retour pakket aan te melden in ons retour
portaal. Dat doet u zo:
        1. Meld het pakket door op bovenstaande knop Retour aanmelden te klikken:
        2. Vul de gegevens in volgens de stappen beschreven in het retour portaal
        3. Print het gemaakte label uit en geef het mee aan de koerier of uw
           dichtstbijzijnde post verzend punt of laat uw digitale label op uw telefoon of
           tablet zien aan een van de postNL pakket punten.

LET OP: na het aanmelden van het label via ons portaal hoeft u niet af te rekenen
bij uw koerier. Wij betalen dit bedrag voor u, om het u zo makkelijk mogelijk te
maken. U hoeft dus alleen het label uit te printen. Deze verzendkosten worden
verrekend in het totale retourbedrag.

Uw geld wordt teruggestort op de eerstvolgende werkdag nadat uw
retourzending bij ons is verwerkt. U ontvangt het bedrag dan meestal op de
daaropvolgende dag terug op uw rekening. Het kan zijn dat de
betalingsverwerker langer nodig heeft om uw betaling door te storten en kan
maximaal 14 dagen duren. Heeft u met een creditcard betaald? Dan ontvangt u
het bedrag binnen 14 dagen op het creditcard statement.

Retour uitbetalingen via Klarna

Let op: als u Klarna als betaalmethode hebt geselecteerd, worden alle
terugbetalingen door Klarna afgehandeld. U ontvangt de terugbetaling doorgaans
binnen 3-5 werkdagen zodra je retourzending door ons is verwerkt en kan uiterlijk 14
dagen duren. Mocht je toch vragen hebben, dan raden we je aan om contact op te
nemen met de klantenservice van Klarna. Onze ruilservice is momenteel nog niet
beschikbaar voor orders die betaald zijn met Klarna.

Wilt u meer informatie over Klarna? Klik dan op de volgende link om direct naar de
officiele Klarna website te gaan: https://www.klarna.com/nl/