Gratis bezorging vanaf €75,-
Voor iedere moeder én dochter
3 fysieke winkels in Nederland

Veelgestelde vragen

Als je naar beneden scrolt en onder het kopje ‘’Retourneren’’ kijkt, zie je hoe je het product kunt retourneren.

Ja, retourneren is helaas niet gratis. Je betaalt hiervoor de gebruikelijke pakket kosten.

Alhoewel retourneren niet gratis is, hoef je niets extra’s te betalen als je jouw bestelling bij ons retourneert via de retourlink (zie ‘’Retourneren’’). De kosten van het retourneren worden van het aankoopbedrag in mindering gebracht. 

Zodra jouw retour is aangemeld via de retourlink (zie ‘’Retourneren’’), zullen we de retour direct verwerken. We streven ernaar om de betaling binnen 24 uur te voltooien. Het kan wel eens voorkomen dat betalingen langer kunnen duren. Dit kan te maken hebben met één of meerdere oorzaken: 

o De creditcard betalingsverwerker kan soms wat langer op zich laten wachten

o De terug te storten gelden zijn nog niet klaargezet om te verwerken. Dit kan te maken hebben dat we dit één keer per werkdag, aan het einde van de werkdag verwerken. 

Het kan ook voorkomen dat je jouw geld in meerdere delen terugkrijgt. Dit kan door twee dingen komen:

o Je hebt het bedrag of een gedeelte daarvan betaald met een cadeaubon of een voucher. Je krijgt dat bedrag dan terug in de vorm van een shoptegoed.

o Je hebt een product omgeruild voor een ander product. In dat geval storten we de aankoopwaarde van het eerste product terug op het betaalmiddel waarmee je als eerst hebt betaald. Heb je bijbetaald voor het vervangende product? Dan krijgt je het resterende bedrag apart teruggestort op het betaalmiddel waarmee je hebt betaald.


Ja, je wordt altijd op de hoogte gehouden per mail bij zowel het plaatsen van een bestelling in onze webshop, en ook bij het retourneren van je artikel via ons retourportaal. Je kunt naar dit portaal gaan om op de volgende link te klikken: https://clousmode.shipping-portal.com/rp/

Wij zullen nooit betaalkosten in rekening brengen.

Als je een bestelling hebt geplaatst en de betaling succesvol is afgerond, krijg je van ons een orderbevestiging per e-mail. Hierin staat een overzicht van de door jou bestelde artikelen.

Nederland:

Wij rekenen geen verzendkosten voor bestellingen boven de € 75,- binnen Nederland indien verzonden met PostNL. Voor bestellingen onder de € 75,- betaalt u wel verzendkosten. Wij hanteren de volgende verzendkosten:

• PostNL – € 5,75 (Verzending naar jouw thuisadres, bij de buren of bij het dichtsbijzijnde service punt)


Buitenland:

Wij rekenen geen verzendkosten voor bestellingen boven de € 100,- indien verzonden met PostNL. Voor bestellingen onder de € 100,- betaal je verzendkosten. Wij hanteren de volgende verzendkosten:

• PostNL – € 8,52 (Alleen verzending naar jouw thuisadres)


Als je op een maandag tot en met donderdag besteld, dan heb je meestal jouw pakket binnen 1 tot 2 werkdagen in huis. Bestel je op vrijdag of in het weekend? Dan kunje jouw pakket maandag, dinsdag of woensdag erop verwachten. Op feestdagen worden de bestellingen niet verwerkt, maar wij doen er alles aan om jou bestelling direct bij de eerstvolgende normale werkdag te verwerken. 

Ja, met jou aankoop via de webshop spaart je ook punten die je zowel in de winkel als online kunt verzilveren.